آرایش و زیبایی

لوازم آرایشی | وسایل ارایشی | 10 برند معروف لوازم آرایشی و اصل

لوازم آرایشی | وسایل ارایشی | 10 برند معروف لوازم آرایشی

آنچه که باید در مورد لوازم آرایشی بدانید

لوازم آرایشی

ما هر روز از لوازم آرایشی استفاده می کنیم و ” وقتی آنها را می بینیم آنها را می شناسیم “. با این حال، اگر بخواهم از شما بپرسم که آیا فکر می‌کنید خمیر دندان، لوسیون برنزه کردن، بالم لب، دهان‌شویه یا شامپوی ضد شوره‌تان لوازم آرایشی هستند یا خیر، ممکن است نظرات مختلفی را دریافت کنم.

فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد لوازم آرایشی را چنین تعریف می کنند

داشتن قدرت آراستن، آراستن یا زیباسازی (به ویژه رنگ چهره) که فقط ظاهر را تحت تأثیر قرار می دهد. سطحی؛ spec.، صرفاً برای بهبود ظاهر طراحی شده است

و در فرهنگ لغت معین لوازم آرایشی این چنینی بیان شده است

لوازم آرایشی موادی هستند که به منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به کار می روند. لوازم آرایش شامل کرم های محافظت کننده پوست ، لوسیون ها (کرم های مایع) ، پودرها ، عطر ها ، رژ لب ، لاک ناخن ، مواد آرایشی چشم و صورت ، فر مو ، لنزهای رنگی ، رنگ مو ، ژل و افشانه مو ، دئودورانت ها (ضد بو) ، محصولات مربوط به نوزاد ، روغن شستشو ، کف وان (مایع ویژه وان) ، نمک شستشو ، روغن ها و دیگر انواع محصولات هستند. آبادیس

تعریف لوازم و وسایل آرایشی

یک نکته کلیدی در مورد تعریف OED در مورد لوازم آرایشی و وسایل ارایشی این است که لوازم آرایشی یا وسایل ارایشی به جای عوامل درمانی ، سطحی هستند. لوازم آرایشی “بدون نسخه” (OTC) یا داروهای تجویزی یا افزودنی های دارویی نیستند ، نقش آنها فقط بهبود ظاهر شما است. این امر مستقیماً به نظر می رسد تا زمانی که طیف کاملی از محصولات را که ممکن است با این تعریف مطابقت داشته باشند.

تعریف لوازم آرایشی

  1. صابون ها و سایر محصولات پاک کننده بدن؛
  2. کرم، لوسیون، ماسک صورت، پودر و رنگ برای پوست، چشم و لب.
  3. شامپوها، لوسیون ها، روغن ها، عوامل موج دهنده، فیکساتورها، سفید کننده ها، رنگ ها و پاک کننده های رنگ مو؛
  4. لوسیون ها، لاک ها و رنگ ها برای ناخن ها؛
  5. پاک کننده های مو؛
  6. مواد سفید کننده و برنزه کننده پوست؛
  7. خمیر دندان و سایر آماده سازی های مراقبت از دهان؛
  8. ضد تعریق، دئودورانت و سایر محصولات بهداشت شخصی؛
  9. عطر ها و سایر مواد معطر.

فواید لوازم آرایشی

امروزه، 500 میلیون مصرف‌کننده اروپا ، آسیا ، آمریکا ، آفریقا ، از لوازم آرایشی برای محافظت از سلامت ، افزایش رفاه و افزایش عزت نفس خود استفاده می‌کنند.

  1. دوری از آلودگی ها
  2. افزایش روحیه و اعتماد به نفس
  3. ایجاد لایه بین پوست و اشعه های خورشیدی (جلوگیری از نوعی سرطان پوستی)

معایت لوازم آرایشی

برخی از نگرانی های ایمنی که ممکن است با لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی همراه باشد عبارتند از:

  1. عفونت های چشمی

  2. پخش باکتری روی پوست

  3. سوزش و خراش روی چشم

  4. خطرات آتش سوزی، در مورد محصولات آئروسل مانند اسپری مو

  5. واکنش های آلرژیک یا حساسیت به مواد تشکیل دهنده

  6. آلودگی در محصولاتی که در ایالات متحده تولید نمی شوند

خرید لوازم آرایشی

لیست بالا گواهی بر تنوع باورنکردنی محصولات زیبایی در بازار است. با این حال، این نعمت برای مصرف کنندگان یک مشکل برای قانونگذاران است. نگرانی‌ها در مورد ایمنی و ادعاهای تبلیغاتی تقلبی باعث شد که لوازم آرایشی در قرن بیستم به طور فزاینده‌ای تنظیم شود و این امر قانونگذاران را ملزم به تعریف قانونی آنها کرد.

توجه: بهتر است در خرید لوازم آرایشی به داروخانه ها مراجعه کنیم و از خرید از افراد نامطمئن خودداری کنیم ، لوازم آرایشی که مجوز ندارند میتوانند به پوست شما آسیب جدی وارد کند و تا آخر عمر با شما همراه شه ، به عنوان نوییسنده فروشگاه تونیکو از شما بازدیدکننده های گرامی خواهشمندم در خرید لوازم آرایشی دقت کنید 🙂

برند های معروف لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایش و آرایشی به دلیل گزینه های فراوان پیش روی شما می تواند بسیار زیاد باشد. (کافیه یه خانم رو توی فروشگاه لوازم آرایشی برای خرید تنها بزاری باید بری فردا بیایی خانمتو ببری به جان نویسنده اگه دروغ بگم:) ) با ورود گروهی از فروشنده های جدید آرایش به بازار ، انتخاب لوازم آرایشی بسیار سخت شده است (شکایت نمیکنم و یک حقیقته). بنابراین ، ما لیستی از 15 مورد از محبوب ترین مارک های آرایشی موجود رو تهیه کرده ایم

  1. NYX
  2. Avon
  3. M.A.C
  4. Lakmé
  5. L’Oreal
  6. Colorbar
  7. L.A. Girl
  8. Maybelline
  9. Bobbi Brown
  10. The Body Shop Matte Lip Liquid
  11. Swiss Beauty Makeup Fixer Natural

اهمیت انتخاب آرایش مناسب

قبل از اینکه به جمع بندی خود بپردازیم، در اینجا چیزی است که باید بدانید : انتخاب برند مناسب آرایش ، تصمیم بزرگی است که خودتان می گیرید. پوست صورت شما بسیار ظریف است و اگر می خواهید به خوبی از آن مراقبت کنید، باید روی لوازم آرایشی با کیفیت خریداری کنید.

10 برند لوازم آرایشی گران قیمت

محصولات آرایشی و ابزارهای آن هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. با گذشت زمان، ما از آرایش در زندگی روزمره خود استفاده کرده ایم. تقریباً غیرممکن است که با کسی ملاقات کنید که نمی داند آرایش چیست. با این حال ، شما باید برخی از قوانین اساسی آرایش را بدانید تا بتوانید آن را به روش مناسب و مناسب انجام دهید.

شانل Chanel

شانل Chanel

شانل Chanel . شانل به دلیل اینکه گران‌ترین و باکیفیت‌ترین برند آرایش در جهان است، تاج را به دست می‌آورد.

این برند معتبر توسط Coco Chanel در سال 1910 تاسیس شد. Chanel طیف گسترده ای از خلاقیت های درجه یک مانند کیف چرم ، لوازم جانبی مد ، آرایش ، مراقبت از پوست ، ساعت و موارد دیگر را ارائه می دهد. یکی از پرفروش ترین محصولات آنها شامل عطر Chanel No 5 و کت و شلوار Chanel است.

مری کی Mary Kay

مری کی Mary Kay

مری کی در سال 1963 توسط مری کی اش ادیسون تاسیس شد. در سال 2011، این شرکت ششمین شرکت لوازم آرایشی فروش مستقیم در سراسر جهان بود که بسیار چشمگیر است.

لورآل L’Oreal

لورآل L’Oreal

اگر پیگیر لوازم آرایشی بوده باشید شرط می بندم که همه ما تبلیغات لورآل را تماشا کرده ایم، درسته؟ حداقل می توان گفت این یک مارک استثنایی است. مجلل ترین محصولات زیبایی را در سراسر جهان تولید می کند. این برند فرانسوی در سال 1909 توسط یوجین شولر که یک شیمیدان جوان بود تاسیس شد.

L’Oreal Paris طیف کاملی از محصولات زیبایی مبتنی بر فناوری را به ما نشان می دهد که برای محیط زیست خوب هستند و به خوبی تأیید شده اند. آنها بیشتر به خاطر مراقبت از پوست، مراقبت از مو، رنگ مو و نظافت مردانه شهرت دارند.

این برند یکی از برندهایی است که محصولات مجزایی را برای استفاده مصرف کنندگان و حرفه ای ها عرضه می کند. L’Oreal با برندهایی مانند Maybelline، Garnier و NYX Cosmetics مرتبط است.

مک MAC Cosmetics

مک MAC Cosmetics

MAC Cosmetics در سال 1984 در تورنتو تأسیس شد. فرانک توسکن و فرانک آنجلو خالقان این نام تجاری بودند. آنها ابتدا شروع به ایجاد محصولاتی برای هنرمندان آرایش کردند، اما سپس با لوازم آرایشی حرفه ای با کیفیت بالا دست یافتند.

استی لودر Estee Lauder

استی لودر Estee Lauder

استی لودر قلب میلیون ها نفر در سراسر جهان بوده است. این برند لوازم آرایشی آمریکایی یکی از شناخته شده ترین برندها در تمامی کشورهاست.

این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و به جنبه های تولید و بازاریابی می پردازد. استی لادر شروع به تولید چهار محصول کرد: لوسیون پوست، روغن پاک کننده، کرم همه منظوره و بسته کرم.

این نام تجاری مارک های دیگر مانند Bobbi Brown ، Mac Cosmetics ، Smashbox ، Too Faced و Clinique است. این برندهای گران قیمت همچنین دارای عطر های شگفت انگیزی مانند Aramis، DKNY، Lauder و Tom Ford beauty هستند.

آرتیستی Artistry

آرتیستی Artistry

Artistry توسط زوجی ایجاد شد که می خواستند در مورد علم و تغذیه در دنیای زیبایی بیشتر بدانند. این برند یک برند آرایشی و بهداشتی است. Artistry بخشی از گروه تجاری Access است و اکنون در 108 کشور در سراسر جهان گسترش یافته است.

Artistry برخی از گران ترین محصولات موجود در بازار را دارد. آنها از میوه ها و گیاهان آفریقایی یا مدیترانه ای تهیه می شوند. با این اوصاف ، می توانید انتظار بهترین و باکیفیت ترین زیبایی را داشته باشید.

الیزابت آردن Elizabeth Arden

الیزابت آردن Elizabeth Arden

الیزابت آردن طی سالها یک صنعت زیبایی آمریکایی ایجاد کرده است. آردن یک کارآفرین افسانه ای است که معتقد است زیبایی نباید ردای آرایش باشد. او به این معنی است که زیباست که هر روز همان خودت باشی.

او مجموعه عظیمی از محصولات مراقبت از پوست و سایر لوازم آرایش را ارائه می دهد. با این برند احساس اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری خواهید داشت. این برند از دهه 1910 اولین انتخاب برای مردم بوده است.

اگر به دنبال بهترین رنگ های لب و قتل عام هستید، این برند برند شماست.

اوریف لیم Oriflame

اوریف لیم Oriflame

در رتبه هشتم، اوریف لیم را داریم. این برند یکی از محبوب ترین برندهایی است که محصولات خود را مستقیماً به فروش می رساند تا نیاز مصرف کنندگان خود را برطرف کند. محصولات آنها حاوی مواد طبیعی است.

اوریف لیم همیشه از نتایج برتر مصرف کننده خود با استفاده از محصولات خود اطمینان حاصل می کند. به همین دلیل است که همچنان یکی از معتبرترین برندهای آرایش در جهان است.

این مارک در سال 1967 تأسیس شد و از آن زمان توانست در بیش از 60 کشور جهان با مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و موارد دیگر حضور داشته باشد.

نیو اسکین Nu Skin

نیو اسکین Nu Skin

Nu Skin یک نام تجاری آمریکایی است که توسط Blake Roney ، Sandie Tillotson و Sandie N. Tillotson در سال 1984 تأسیس شد. آنها بیشتر به دلیل محصولات ضد پیری شناخته می شوند.

محصولات ضد پیری آنها دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند که محصولات آنها را مطلوب تر می کند. بیشتر محصولات آنها محافظت در برابر آفتاب را نیز ارائه می دهند. درآمد نو اسکین 221.645 دلار در سال است.

نیو اسکین Smashbox

نیو اسکین Smashbox

اولین برند آرایشی در این لیست اسمش باکس است. این برند اولین بار توسط برادران دین و دیویس فاکتور در شهر کالور ایجاد شد. در سال 2010 این برند توسط استی لودر خریداری شد که یک برند آرایشی معروف نیز هست. این امر Smashbox را بیش از پیش محبوب کرد.

نگهداری لوازم آرایشی

در نگهداری لوازم آرایشی باید به نکات که روی محصول نوشته شده است دقت بسیاری کرد ؛ در صورت بی توجهی به نکات ذکر شده روی محصول میتوان خسارات جبران ناپذیری روی پوست و بدن خود ایجاد کرد.

برای اطلاعات بیشتر حتما باید با دکتر داروساز در داروخانه صحبت کرد ، ما به نکات عمومی آن اشاره خواهیم کرد که در زیر مشاهده میکنید :

  • لوازم آرایشی مخصوص به یک شخص و فرد است و هرگز نباید با شخصی شریک شوید و استفاده کند.
  • قبل از استفاده از محصولات آرایشی دست خودتو حتما شستشو دهید.
  • محصولات با درهای پهن ، مانند کرم های دست و پودر ها رو به دلیل فضای بیشتر و ارتباط با محیط پیرامون رو هرگز در فضای آلوده قرار ندهید.
  • محصولات آرایشی رو هرگز در معرض رطوبت و جلوی نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

مصرف ایران از لوازم آرایشی

ایران ! هفتمین کشور مصرف تولید لوازم آرایشی ایست و در رتبه ی دیگر در خاورمیانه ، بعد از عربستان ، ایران دومین رتبه ی مصرف این لوازم رو دارد.

دوستون دارم نویسنده فروشگاه تونیکو 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *