انواع استایل

انواع استایل و لباس های دخترانه ❤️ 33 مد و سبک امروزی

انواع استایل و لباس های دخترانه ❤️ 33 مد و سبک

انواع استایل های دخترانه و مد دخترانه

همه ی ما خود به خود هر روز با مد سرو کار داریم ، چه کسایی که حتی فکرشو میکنن با مد نیستن و سمتش نمیرن هم هر صبح با پوششی که دوست دارند ؛ به محل کار ، ورزش ، تفریح و … میروند ، در کل مد به ظاهر و پوششی می گویند که فرد غالبا با پوشش و شرایط در سبک های مختلف با ظاهر های مخلتف در مکان های مختلف حضور پیدا میکند.

امروزه مد های فراوانی به میدان مد و استایل آمدند که هر ساله در حال تغییر و دگرگونی هستند ، مد و استایل رو در تمام سنین میتوان مشاهده کرد.

راستی میدونید اگر تیپ اندامی خودتون بدونید 60 درصد به انتخاب یک استایل شیک به خودتون کمک کردید پس به صفحه معرفی انواع تیپ بدن+فیلم سر بزنید و آگاهی لازم رو کسب کنید 🙂

معنی سبک و مد : سبک و مد رابطه مستقیم وجود دارد، اما یک قانون کلی این است که سبک به فرد مربوط می شود ، در حالی که مد بیشتر جمعی است.

ما در فهرست زیر به استایل های مختلف دخترانه خواهیم پرداخت :

محتوا پنهان
1 انواع استایل های دخترانه و مد دخترانه

انواع استایل های دخترانه

در اینجا لیستی از انواع سبک های مد با تصاویر هست . البته من نویسنده فروشگاه 🙂 خودمو یک متخصص مد نمیدونم ، تا جایی که آخرین روندهای سبک‌های مد را خوندم و در مورد هر کدوم مطالعه کردم ، و با مدهای جدیدی که مورد پسند همه است کاملاً آشنا هستم . مد برای استایل های جدید در حال پیدایش ، در صنعت مد و زیبایی بسیار محبوب شده اند و با آمدن سال های جدید ، روندهای مد و استایل به آرامی و برای همیشه در حال تغییر هستند. چه کسیایی که سبک قدیمی و کلاسیک را دوست دارن و یا کسایی هستن که دوست دارد با استایل های آینده جلو بزنن، این فقط برای من نیست برای همه حتی برای شما که دارین مقاله رو میخونین.

مهم نیست که چقدر به سبک های مد علاقه مند بودید ، همیشه در مورد خیلی از سبک ها اطلاعات جزئی را از دست می دهین و برای اینکه کار را برای شما راحت تر کنم، فهرستی از تمام سبک های مد را مستقیماً آماده کرده ام که کاملاً مناسب همه – پیر و جوان است. اجازه بدین برخی از این سبک های مد را یکی یکی بررسی کنیم. در ضمن با خوندن مقاله مد و استایل زیر به هر آنچه که نیاز داشتین میرسین.

سبک ، مد و استایل قدیمی Vintage fashion style

لباس‌های قدیمی همه چیز در مورد ظاهر کلاسیک و نفیس قدیمی است. این‌ها پارچه‌ها و مدهایی هستند که در دوره‌های گذشته به وجود آمده‌اند، اما گذشته‌ها واقعاً گذشته نیستند. افرادی هستند و مدی وجود دارد که می آید و می رود، اما جذابیت مد وینتیج همیشه بی انتها به نظر می رسد. وینتیج یک مد قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد. قدیمی طلاست و به درستی اینطور است و وقتی توصیه‌های من را در مورد مدهای قدیمی مدرسه انجام دادید، مطمئناً دوست دارید مقداری را به کمد لباس خود اضافه کنید. جین، کاپریس، چکمه های بلند، دامن از جمله سبک های مد قدیمی هستند که کاملاً مد هستند.

استایل وینتیج Vintage

استایل و مد وینتیج چیست؟

کلمه “وینتیج” اغلب برای توصیف سبک لباس استفاده می شود که بین 20 تا 100 سال قدمت دارد و نشان دهنده دوران تولید آن است. شرطی که برای دسته بندی یک لباس خاص به عنوان وینتج لازم است این است که باید بازتابی ملموس از روندها و سبک هایی داشته باشد که اغلب توسط بسیاری به آن دوره خاص مرتبط است. شما ممکن است لباس‌های قدیمی را به‌عنوان مد لباس بالا یا در برچسب‌های مد با کیفیت بالا بیابید و می‌تواند نو، دست‌ساز یا حتی تولید شده باشد.

جدای از آن، شما همچنین باید بدانید که تعریف وینتیج می‌تواند بسیار انعطاف‌پذیر باشد، از این رو برای هر دهه جدید، چیزهای جدیدی وجود خواهد داشت که می‌توانند در این دسته قرار گیرند و بنابراین به عنوان وینتیج برچسب‌گذاری می‌شوند. همچنین برای شما مهم است که بدانید هر کالایی که به عنوان وینتج طبقه بندی می شود با گذشت زمان تبدیل به عتیقه می شود. هر لباس قدیمی که حداقل 100 سال یا بیشتر قدمت داشته باشد در دسته آنتیک قرار می گیرد.

چند نمونه از لباس با سبک مد قدیمی (از سال 1299 تا 1396)
  1. سال 1299 : مهره های بلند، لباس های فلپر، کفش های تی بند و مری جین پاشنه دار
  2. سال 1309 : آستین های پف کرده و بالرو، ژاکت های بولرو، آکسفورد، فدورا، کفش های پنجه دار و کت های اسلینگ بک
  3. سال 1319 : دامن‌های چهارخانه پشمی و توید مستقیم، کفش‌های خزندگان و کیف‌های دستی، سنجاق‌های سینه و کفش‌های پلت فرم
  4. سال 1329 : لباس‌های پیراهنی، دامن‌های کامل با کت، تزئینات خز، رشته‌های مروارید، ست‌های ژاکت دوقلو، و عینک آفتابی
  5. سال 1339 : استایل جکی کندی، کلاه‌های باکس زیبا و کت و شلوار جعبه‌دار تاپ فلوینگ، شلوار جین ته زنگی، و استایل بوهمی
  6. سال 1349 : کیف بیرکین، پلتفرم، بوهو شیک، شلوار جین شعله ور، کفش پاشنه بلند، چکمه های ران بلند، و خاکی
  7. سال 1359 : زنجیر طلا، پیراهن گلف ایزد، ژاکت با پد و کت و شلوار شانه قوی، و استیلتو
  8. سال 1369 : شلوارهای چسبان ، چوکر ، پیراهن های بلندی فلانل ، و ژاکت های بزرگ

خرید لباس قدیمی ، نه دست دوم!

اگر می‌خواهید لباس‌های قدیمی خرید کنید ، باید فروشگاه‌هایی را که وینتاژ (دارای لباس های با سبک قدیمی و نه دست دوم !) دارند از فروشگاه معتبر و با توضیحات لباس‌ها جستجو کنید. همیشه باید از افراد مسئول فروشگاه هستند ( مانند فروشگاه تونیکو که پشتیبانی 24 ساعتی همیشه در دسترسه 🙂 ) بخواهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید کالا رو خرید کنید از پشتیبانی بپرسید ، از قدیمی یا کلاسیک بودن آن اطمینان حاصل کنند.

جدای از آن، ممکن است بتوانید برخی از لباس‌های قدیمی را در یک فروشگاه لباس دست دوم پیدا کنید که این بده 🙁 ، اما نوع لباس‌هایی که پیدا می‌کنید بیشتر لباس‌های دست دوم هستند. من شدیداً به شما توصیه می کنم مستقیماً به یک فروشگاه رسمی قدیمی بروید تا بتوانید مجموعه ای حرفه ای از قطعات قدیمی و همچنین صاحبی که تجربه زیادی در طراحی های قدیمی دارد پیدا کنید تا به شما در انتخاب لباس قدیمی کمک کند. فروشگاه تونیکو 🙂

مثال با عکس (لباس های این دو دختر خانم) 🙂

لباس قدیمی

سبک ، مد و استایل هنری Artsy fashion style

یکی از گرایش های سبک است که توجه و توجه من را به خود جلب کرده است. دیدن زنانی که دوست دارند چیزهایی بپوشند که ظاهری استایل خودشان را نشان می دهد، شگفت انگیز است. ایده این است که چیزی غیر متعارف و به دور از استایل سنتی ایجاد کنید. این ممکن است شامل برخی از رنگ های بسیار برجسته و روشن، با چاپ های اغراق آمیز باشد.

سبک ، مد و استایل هنری

لباس های این چنینی معمولاً شبح‌های غیرعادی و شکل‌های عجیب و غریبی دارند. بیشتر آن دست ساز است و خانگی است. Artsy سبکی است که بیشتر به خلاقیت مربوط می شود. این می تواند لباسی باشد که بتوانید به آن فکر کنید و به سرعت از پارچه ای که از قبل دارید بسازید. یا می توانید به سادگی یک ایده خلاقانه از یک طراح هنری را بپوشید.

در سایت ویکی پدیا درباره (تاریخچه) سبک مد هنری به زبان انگلیسی گفته شده.

استایل مد هنری مناسب استایل من هست؟

به نظر شخصی من ، من فکر می کنم که سبک مد هنری برای کسانی است که سطح خلاقیت بالایی دارند. اگر دوست دارید از محیط زندگی که در آن هستید چیزی جدید طراحی و خلق کنید، این سبک قطعا برای شما مناسب است. من متوجه شدم که بسیاری از دوستداران سبک هنری زیبا، لباس های غیر معمول و همچنین اقلام دست ساز الهام گرفته شده را ترجیح می دهند که زیبایی خود سبک را افزایش می دهد. تعریف سبک مد هنری بسیار وسیع و بسیار انعطاف پذیر است.

برای اینکه نسخه مد هنری خود را پیدا کنید ، باید آنقدر جسور و خلاق باشید که ترکیب های مختلف اقلام را امتحان کرده و نتیجه آن را خودتان آزمایش کنید.

چرا مردم دوست دارن مد و استایل سبک هنری بپوشن؟

بیشتر اوقات، مردم به این سبک مد لباس می‌پوشیدند تا بتوانند پیامی ناخودآگاه به جامعه برسانند تا برای خود بیانیه‌ای بدهند تا بتوانند از چیزهایی که به آن اعتقاد دارند دفاع کنند. معمولاً جذب می‌شوند. به اقلامی که از مواد باکیفیت دست ساز هستند یا حداقل هر اقلامی که ارزش مادی منحصر به فردی دارند. یکی از مواردی که در مورد این سبک مد زیبا است این واقعیت است که سطح زیبایی این سبک مد به ترجیحات شخصی افرادی که آن را می پوشند بستگی دارد، بنابراین آن را به یک سبک مد تبدیل می کند که آزادی نهایی را به مردم می دهد.

چگونه مد و استایل سبک هنری لباس بپوشم؟

من دو روش شگفت‌انگیز را می‌شناسم که از طریق آنها می‌توانید به سبک هنری لباس بپوشید، بنابراین بیایید آنها را یکی یکی از نزدیک در زیر بررسی کنیم.

1. ساق بند و لباس نامتقارن

اولین راه این است که شلوار ساق یا حتی شلوار جین تنگ بپوشید تا آن را با یک تونیک نامتقارن ست کنید. تاپ های نامتقارن به دلیل خطوط پایین و پایین آنها بیانگر خلاقیتی است که در حال پیشرفت است در مقایسه با یک قسمت معمولی خسته کننده.

یکی از بهترین روش ها برای استایل تونیک نامتقارن این است که آن را با یک جفت شلوار مشکی یا خاکستری زیبا ست کنید. ممکن است در برخی موارد از شلوار هلو استفاده کنید و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، همه چیز مربوط به خلاقیت شماست زیرا در اینجا درست یا غلطی وجود ندارد. چکمه های تخت و بلند، همراه با مقداری جواهرات به فاکتور شگفت انگیز سبک کلی کمک می کند.

اگر تمایلی به شلوارهای ساق ندارید، به جای آن این جوراب های هنری آلمانی را امتحان کنید .

2. جواهرات نمایشی یا خلاقانه

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش حس هنری به لباس‌های روزمره، استفاده از جواهرات خلاقانه است. فقط گردنبند الماس و گوشواره های مروارید گرانبها را فراموش کنید و به جای آن برخی از لوازم جانبی منحصر به فرد مانند یک قطعه صنعتگر را امتحان کنید که در اصل با دست و از بهترین کیفیت مواد ساخته شده است که به نظر یک شی یا هنر ناب می رسد. در عین حال جسور و خلاق باشید تا اجازه دهید شخصیت شما از طریق لباس پوشیدن شما بیان شود. نکته: یک کیف هنری از Love Moschino اضافه کنید تا ظاهری هنری کامل داشته باشید.

سبک ، مد و استایل کژوال Casual fashion style

ما قبلا در مورد استایل کژوال Casual به صورت کامل گفته ایم و در این صفحه به صورت مختر به استایل کژوال خواهیم پرداخت پس تا انتهای استایل کژوال مطلب با ما باشید.

سبک ، مد و استایل کژوال

این بیشتر یک سبک رسمی است و بهتر است آن را به عنوان گاه به گاه تجاری نامگذاری کنیم. کژوال ها هنوز هم برای یک جلسه کاری و رویدادهای اداری کاملاً خوب هستند. در حالی که مردان یک بلیزر با شلوارهای مناسب با پیراهن رسمی و گاهی کراوات می پوشند ، زنان می توانند شلوار و دامن با پیراهن مناسب یا بلوز با ژاکت مناسب بپوشند. توصیه می‌کنم برای هر موقعیتی به اندازه کافی وسایل تجاری معمولی را در مجموعه خود نگه دارید زیرا در هر جایی که می‌روید در تحت تأثیر قرار دادن بینندگان شکست نخواهند خورد.

لباس و سبک و مد کژوال

لباس‌های غیررسمی مجموعه‌ای از کدهای خاص نیستند، بلکه تعریف واقعی لباس‌های غیررسمی هر چیزی است که به‌طور سنتی از نظر بسیاری برای یک موقعیت معمولی که نیاز به یک کد لباس رسمی دارد، مناسب یا نامناسب است. لباس‌های غیررسمی را به عنوان مجموعه خاصی از لباس‌ها در نظر بگیرید که می‌پوشید تا احساس آرامش کنید، اما در عین حال سطح ظرافت را حفظ کنید تا بتوانید به راحتی از آن به عنوان لباس‌های روزمره خود استفاده کنید. از آنجایی که شما باید یک لباس خاص را انتخاب کنید و آن را با لباس دیگر ست کنید.

لباس‌های غیررسمی معمولاً آن‌گونه که می‌خواهید با لباس‌های راحتی شما ترکیب می‌شوند، بنابراین خلاق باشید، سعی کنید لباس‌هایی را که بیشتر به شما می‌آیند را امتحان کنید.

یک کد لباس معمولی ممکن است یکی از بهترین فرصت ها برای کسانی باشد که دوست دارند احساس واقعی سبک شخصی را برای عموم بیان کنند. خواه این ترجیحات شخصی شما باشد که شما را به چیزی ناهموار یا شیک، ساده یا لوکس می‌خواهد، لباس‌های غیررسمی شما را دعوت می‌کنند طوری لباس بپوشید که همیشه با خود احساس راحتی کنید.

 به جای اینکه تمام توجه خود را بر روی تشریفات متمرکز کنید، لباس های غیررسمی به شما این امکان را می دهد که تعادلی را که می خواهید بین سطح راحتی، استایل شخصی و همچنین فردیت پیدا کنید تا بتوانید شیک بپوشید اما در عین حال بپوشید.

نمونه هایی از لباس های روزمره

  1. ژاکت با دامن کوتاه
  2. شلوار جین با یک تاپ کراپ
  3. شلوار باربری با یک تی شرت سفید ساده
  4. شلوار جین مشکی با پیراهن سبک نظامی

چند نکته ریز از طرف نویسنده فروشگاه تونیکو 🙂

به غیر از این ، اجازه دهید چند نکته سریع به شما بگویم. فقط در صورتی که برای صرف شام با دوستانتان دیر کرده اید و نمی خواهید هودی خود را بردارید، پس نگران نباشید. فقط شلوار گرمکن خود را با دامن میدی و مولد عوض کنید. وقتی دمای محیط شروع به کاهش کرد، شلوار چرمی خود را دوباره بپوشید. دانستن نحوه بازی با لایه ها پاسخ به داشتن یک لباس کامل است. سویشرت یا هودی خود را بپوشید و اکسسوری هایی مانند گردن بند به آن اضافه کنید تا بتوانید لباس های خود را از روز به شب در یک چشم به هم زدن تغییر دهید. اکنون، این همان چیزی است که ما آن را قدرت سبک مد کژوال می نامیم!

سبک ، مد و استایل گرانج Grunge style clothing

این نوع لباس نتیجه موسیقی گرانج است و در دهه 1980 ایجاد شد. تاکید زیادی بر ایجاد سیلوئت های بزرگ و چند لایه بود. این سبک به طور خاص شامل پیراهن های فلانل ، ژاکت های چرمی ، جین پاره شده ، ژاکت های فلزی ، تاپ کراپ ، چکمه های رزمی ، پیراهن های مجلسی ، جوراب های توری ماهی ، شلوارهای جین مادری ، ژاکت های نازک و شلوارک بود. لباس گشاد، لباس های پاره و پاره و نامرتب از ویژگی های این سبک است. این استایل برای همه افراد مناسب است، بنابراین این سبک را در لباس خود بپذیرید و با استایل خود تأثیر بگذارید.

سبک ، مد و استایل گرانج

سبک مد گرانج از کجا آمده است؟

سبک مد گرانج در ابتدا از صحنه موسیقی گرانج الهام گرفته شد و منشا آن را در قطعات آشفته، دنج و فلانل جستجو کرد. گرانج در ابتدا در اواسط سال 1980 در سیاتل ظاهر شد و به خاطر اشعار ترسناک و صدای بی‌نظیرش معروف بود. اگرچه گرانج بسیار تحت تأثیر هوی متال و پانک راک بود، اما در نهایت توانست با ایجاد سبک و ظاهر خود هویت خود را پیدا کند. اکنون، بیایید نگاهی به این بیندازیم که چگونه می‌توانید لباس‌های سبک گرانج عالی بپوشید.

چگونه یک لباس به سبک گرانج به درستی بپوشم؟

1. استفاده از یک کت چرمی سیاه و سفید

بیشتر اقلامی که شیک پوشان سبک مد گرانج تمایل دارند در کمد خود داشته باشند یک کت چرم مشکی است. وقتی می خواهید به درستی در سبک مد گرانژ لباس بپوشید ، باید به خاطر داشته باشید که همه چیز در مورد داشتن کت های چرمی مشکی است که از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند. بنابراین، به جای انتخاب کاپشن چرمی مشکی متناسب با سایز بدنتان، سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که بزرگتر از سایز معمولی شما هستند.

2. پوشیدن یک تی شرت سفید ساده

این یکی از چیزهایی است که باید داشته باشید و به احتمال زیاد یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که تا به حال در زندگی خود انجام خواهید داد. یک تی شرت ساده سفید را می توان به راحتی با کت چرم فوق العاده بزرگ مشکی شما ست کرد. پس از آن ، کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که موهای خود را به گونه ای حالت دهید که ظاهری کثیف داشته باشد ، درست مانند زمانی که به تازگی از رختخواب بیرون آمده اید و کمی از عناصر گرانج را به آن اضافه کنید. در نهایت، ممکن است بخواهید یک لب قرمز روشن با رژ لب بزنید تا آخرین لمس گرانج را به استایل کلی خود اضافه کنید.

گرانج سال 1369

شاید بخواهید نگاهی به سبک مد گرانج در سال 1369 (دهه 60) بیندازید تا الهام بگیرید. تکان دادن ظاهری عصبی که دوران این زمان خاص را توصیف می کند ساده است و همه به لطف بازگشت این نوع روند است که اخیراً از نظر محبوبیت افزایش یافته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روحیه سرکشی درونی خود را جمع آوری کنید و نقص خود را در آغوش بگیرید. ژاکت های متالیک شلوار جین پاره شده، طرح های متضاد، و همچنین شکل های گشاد، تنها نوک کوه یخ برای این ظاهر «شیطان» هستند.

سبک ، مد و استایل شیک Chic fashion style

این ظرافت و کلاس منهای رنگهای پر جنب و جوش است. من این سبک را یک سبک مرتب و مرتب می دانم زیرا بیشتر شامل سیاه و سفیدها می شود. ممکن است رنگ‌های نه چندان بلند و ظریف دیگری را نیز مشاهده کنید، اما این همه ظرافت با کلاس و هیجان‌انگیز است که هیچ چیز زیاده‌روی و بدون رنگ‌های آشکارا زرق و برق‌آمیزی ندارد.

سبک ، مد و استایل شیک

استایل شیک

کلمه “شیک” به معنای ظرافت و شیک بودن است که معمولاً به نوع خاصی اشاره دارد. این کلمه ای است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود تا ایده ای از سبک یک مد خاص یا سبک هایی که یک خانه در آن تزئین شده است به شما بدهد. برخی از مردم ادعا کردند که این کلمه بیش از حد به کار می رود تا جایی که فقط به معنای جالب بودن چیزی است.

ممکن است مبهم به نظر برسد و احتمالاً یکی از کلماتی است که معمولاً بدون درک کامل معانی واقعی پشت آن استفاده می کنیم. با این حال، در دنیای مد، با اطمینان می توانم به شما بگویم که از دیدگاه من، شیک به سادگی به معنای ظاهری باکلاس است که از ترکیب چند آیتم که با حداقل تلاش انجام می شود، تولید می شود.

سبک مد شیک به دلیل پوشیدن تکه های تک رنگ با خط تمیز و براق معروف است تا نشان دهد که قدرت درون خود را دارد و سلیقه خاصی در مد دارد. به عنوان فردی که عاشق استایل شیک هستید، معمولاً لباس هایی را در رنگ های سفید، مشکی و همچنین خنثی انتخاب می کنید تا بتوانید رنگ های اصلی مورد نظر خود را روی اکسسوری های جسورانه مانند کیف پولی که از پوست تمساح ساخته شده است بپوشید. یا حتی یک رژ لب قرمز کلاسیک. اگر چیزی را می توانید در کمد شخصی که طرفدار سبک chich است پیدا کنید ، آن لوازم جانبی با شکل مدرن ، براق و جدید است.

انتخاب یک استایل شیک

1. لباس ، کفش ، کیف تمیز

کاری که من برای لباس‌هایم انجام می‌دهم این است که معمولاً چیزی را انتخاب می‌کنم که به راحتی می‌توان آن را پوشید و می‌دانم که با آن راحت‌تر خواهم بود. یکی از ترکیب های مورد علاقه مواردی که من دوست دارم از آنها استفاده کنم دامن است که با یک بلوز سکسی ست می شود. جدای از آن، من تمام توجه و انرژی خود را بر روی انواع لوازم جانبی که می پوشم صرف نظر از اینکه برای یک موقعیت خاص یا استفاده روزمره از آن استفاده خواهم کرد متمرکز می کنم.

برخی از قسمت های پوست خود را به روشی درست در معرض دید قرار دهید

قسمت‌هایی از بدن که برای نمایان شدن مناسب در نظر گرفته می‌شوند، مچ پا و شانه‌ها هستند. اینها قسمت هایی از بدن شما هستند که ممکن است بخواهید آنها را در معرض دید قرار دهید تا ویژگی های شیک درون شما آشکار شود. به جای یک پیراهن کوتاه، سعی کنید از بالای سرشانه استفاده کنید. به جای پوشیدن یک دامن کوتاه، یک جفت جین کوتاه را امتحان کنید.

همچنین می‌توانید با افشای برخی از بهترین ویژگی‌های بدن خود نسخه جذاب‌تری از شیک بودن را انتخاب کنید، اما به شدت به شما توصیه می‌شود که پاها و همچنین دکل‌تان را همزمان در معرض دید قرار ندهید، زیرا ممکن است بخواهید آن را ذخیره کنید، برای برخی از رویدادهای خاص.

سبک ، مد و استایل بوهمیان Bohemian fashion style

این همان سبک هیپی است که به محبوبیت رسید. این سبک شامل زنانی می‌شد که موهای بلند و لباس‌های روشن داشتند که از پارچه‌های آزاد ساخته می‌شد که شامل الگوهای برجسته و چاپ‌های عجیب و غریب همراه با شلوارهای دم زنگ بود. نسخه معاصر این سبک، سبک بوهو شیک است و در آن از لباس های دست ساز ساخته شده از مواد طبیعی استفاده شده است. این استایل به خاطر طبیعت آزاد و آرام خود شناخته شده است و تقریباً در تمام لباس های این سبک می توانید آن را مشاهده کنید. ماکسی بیلو یکی از این نمونه های این سبک است.

سبک ، مد و استایل بوهمیان

سبک مد بوهمی فقط یک سبک مد نیست ، بلکه فراتر از آن است. این یک فرهنگ واقعی است که قبلا وجود داشته است و مانند هر فرهنگ دیگری حقوق خود را دارد. جدای از آن، این نیز نوعی فرهنگ است که به شدت بر یک ایدئولوژی خاص پایبند است و تاریخ بسیار منحصر به فرد و پیچیده ای دارد. بیشتر مردم تمایل دارند سبک مد بوهمی را به مد هیپی که در اواخر دهه 70 و 60 ظاهر شد مرتبط کنند.

در حال حاضر، سبک مد بوهمی به یکی از بخش های بزرگ فرهنگ ما تبدیل شده است. در حقیقت ، مد بوهو در قرن نوزدهم آغاز می شود و در آن دوران توسط مردم به عنوان وسیله ای برای ضد فرهنگ استفاده می شود.

در حال حاضر، تنوع بسیار زیاد اکسسوری ها و همچنین لباس های بوهو باعث شده است که سبک مد بوهمی به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شود و نوعی پدیده فرهنگی است که عناصر آرام را در بر می گیرد، همراه با اقلام لباس گشاد، به طور کلی قطعات هنری و غیر رسمی. از جواهرات اغلب لباس هایی که به سبک بوهمی برچسب زده می شوند، معمولاً نمایانگر استایل بوهمیایی هستند و این دومین گزینه نسبت به روش های قدیمی لباس پوشیدن است در حالی که همان راحتی ها را با هزینه های یکسان ارائه می دهد.

لباس های مورد نیاز سبک ، مد و استایل بوهمیان

  1. پالت رنگ
  2. بالای توری سفید
  3. تونیک چاپ مخلوط
  4. تاپ دهقانی چاپ قومی
  5. بلوز دشت دوزی شده
  6. دامن ماکسی با چاپ بوهو
  7. شلوار جین بلند
  8. شلوار حرم
  9. شورت جین مضطرب
  10. کیمونوی چاپ بوهو
  11. کت جین مضطرب
  12. کت پوست گوسفند
  13. پاپوش پاشنه درشت
  14. صندل گلادیاتور
  15. نیم بوت های جیر دوزی شده
  16. جواهرات فیروزه ای
  17. کیف سطلی قومیتی بند کشی
  18. روسری سایز بزرگ
  19. کیف حاشیه ای قهوه ای

سبک بوهمی

سبک بوهمی دارای برش ها و سایه های بسیار متنوع و همچنین تنوع زیادی در الگوها ، تکنیک ها و انواع مواد استفاده شده است. به عنوان قاعده اصلی، بسیاری از طرح های بوهمی شامل برخی از بهترین مواد طبیعی خالص هستند که سایه ای طبیعی برای پوست شما ایجاد می کنند. در عین حال، طرح‌ها عمدتاً تحت تأثیر عناصر هنری، برخی از عناصر سنتی قومی و عامیانه و همچنین نقش‌های گل‌ها هستند.

 پارچه‌های معمولی که معمولاً روی محبوب‌ترین و نمادین‌ترین الگوها و طرح‌ها استفاده می‌شوند شامل پارچه‌هایی مانند توری، جین، قلاب بافی، چرم، جیر، فیروزه‌ای، چوب و همچنین حصیری هستند.

سبک ، مد و استایل سکسی Sexy fashion Style

نکته: سبک ، مد و استایل سکسی یک نوع سبک و استایل هست و از اونجایی که این سبک در ایران با قوانین کشوری تداخل داره مجاز به پوشش این نوع سبک در بیرون از خانه نیستیم از این رو این نوع سبک رو در کشور های خارجی مجاز هست و طبق نوع سبک رو در مد و استایل های جهانی ثبت شده و ما هم برای تکمیل مقاله این نوع سبک رو نوشته ایم.

میگم که(نویسنده): چیزه ! عکسی برای نمایش نداریم ! یعنی داریم ولی نداریم  🙂

استایل مد سکسی

سبک مد سکسی همه چیز درباره این است که شما می توانید با لباس های خود انجام دهید تا تا آنجا که می توانید جذاب به نظر برسید و مردان را جذب کنید. این می تواند شامل نشان دادن پوست به همان اندازه ای باشد که از نظر قانونی می توانید یا شاید بیش از حد پوست نشان ندهید، اما همچنان جذابیت جنسی را در آن لباس شما ایجاد می کند.

این همه در مورد به نمایش گذاشتن بهترین ویژگی های خود به بهترین شکل ممکن است. اگر شما از آن دسته زنانی هستید که دوست دارند چیزهایی را که به دست آورده اید به رخ دیگران بکشد ، من به شما توصیه می کنم که چند دامن کوچک ، کفش پاشنه بلند ، بدنه ، تاپ های کوتاه و تاپ های کوتاه داشته باشید که به طعنه ای آشکار کننده است.

در دنیای مد سکسی، همه چیز برای نشان دادن برخی از بهترین ویژگی های بدن شماست. شما باید خود را به گونه ای بیان کنید که به خود اجازه دهید بهترین چیزهای بدن شما در معرض دید عموم قرار گیرد تا بیشترین توجه مردان را به خود جلب کنید. لباس های سکسی معمولاً با یک جفت کفش پاشنه بلند ، دامن تنگ یا شورت ترکیب می شوند که باعث می شود جذابیت مردان برای شما متمرکز شود. استایل های سکسی بر روی حداکثر نوردهی قسمت های بدن شما تمرکز می کنند و با نشان دادن هر چه بیشتر قسمت های پوست خود، دیگران را با رنگ زیبای پوست خود تحت تاثیر قرار می دهند.

چه بپوشم تا سکسی به نظر برسم؟

یکی از رایج ترین چیزهایی که توسط افراد برای جذاب به نظر رسیدن استفاده می شود، پوشیدن تاپ های تنگ است زیرا به طور خاص طراحی شده است تا قسمت های خاصی از بدن مانند معده و سینه ها را در معرض دید دیگران قرار دهد تا زیبایی بدن شما را به دیگران نشان دهد. به این نوع استایل مد ممکن است برای هر خانمی مناسب نباشد و شما همچنین نیاز به جسارت زیادی در درون خود دارید تا به این سبک مد لباس بپوشید.

جدای از آن، می توانید یک مینی کوتاه مشکی نیز بپوشید زیرا به شما کمک می کند تا پاهای زیبای خود را برای دیدن همه برجسته کنید. کفش های صورتی داغ و بالا ، بلیزر راه راه ، شلوار جین تنگ مشکی و همچنین یک کیف دستی مشکی نیز ممکن است با هم ترکیب شوند تا آن ظاهر سکسی بی نقص را به شما بدهند.

  1. شلوار تنگ مشکی، تاپ قرمز تند، کت بلیزر خنثی و یک جفت کفش مشکی
  2. شورت خنثی، دکمه سفید، کفش سبز و همچنین کلاچ متالیک
  3. کفش پاشنه بلند، یک شلوار تک رنگ کلاسیک و یک بلوز سفید تمیز با یقه بلند
  4. یقه مشکی ، اسکینی مشکی ، کفش بند دار ، گردنبند سفید و یک بلیزر مشکی
  5. یک کیف مشکی، یک بلوز سفید، یک شلوار گشاد مشکی، یک جفت کفش پاشنه دار مشکی و یک کیف مشکی
  6. یک دکمه سفید، شلوار چرمی، کیف مشکی و یک جفت کفش مشکی
  7. کت و شلوار خاکستری، کیف کوتاه و متالیک
  8. یک دکمه سفید، شلوار چرمی، کفش بند دار مشکی، کت و شلوار شیشه ای و همچنین یک کیف مشکی

همچنین ممکن است سعی کنید از ترکیب لباس ها با دامن استفاده کنید زیرا این ترکیب ها یکی از بهترین راه ها برای ظاهر جذاب شما هستند. با یک دامن مدادی و یک جفت کفش پاشنه بلند یک دکمه بپوشید و سپس یک کفش بند مچ پا به آن اضافه کنید. یک ظاهر سکسی شگفت انگیز. اگر می خواهید لباس بپوشید، بهتر است به سراغ لباس بادی بروید. اونی که یقه هالتر داره و آستین نداره و بعد یه کیف دستی به همراه یه جفت کفش پاشنه بلند اضافه می کنه و داری! یک ظاهر سکسی داغ که توجه همه را به خود جلب می کند، آنقدر سکسی که ممکن است برخی به فکر امتحان کردن آن باشند.

سبک ، مد و استایل عجیب و غریب Exotic fashion style

سبک ، مد و استایل عجیب و غریب

این دقیقاً همانطور که در نام آن وجود دارد – در مورد پوشیدن چیزی است که هیچ کس تا به حال نپوشیده است. این لباس هایی است که شاید تا به حال ندیده باشید. عناصر زیادی در مد عجیب و غریب وجود دارد که شامل طرح‌های اسرارآمیز، رنگ‌های جسورانه و پر جنب و جوش، گلدوزی‌های پیچیده و چاپ‌هایی می‌شود که خودنمایی می‌کنند و از فاصله دور قابل تشخیص هستند.

سبک ، مد و استایل ترندی (مد روز) Trendy fashion style

سبک ، مد و استایل ترندی (مد روز)

این می تواند یک دختر مدرن باشد که از همه مدهایی که یک روند است پیروی می کند. اگر شما کسی هستید که همیشه با روندهای فعلی مد به روز هستید و بارها در سال کمد لباس خود را با تغییر فصل تازه می کنید، شما دختر مد روز هستید. این راحت ترین سبک مد برای دنبال کردن است، بدون پیچیدگی، بدون نمایش و شاید به همین دلیل است که این سبک مد مورد علاقه من است.

سبک ، مد و استایل ویبرانت Vibrant fashion style

سبک ، مد و استایل ویبرانت

این سبک برای همه شما جویایان توجه است. این سبک پر از انرژی و شدت است و همین امر از ترکیب پر جنب و جوش رنگ ها، الگوها، گلدوزی های اغراق آمیز، طرح های نامتقارن و تن ها رنگ های پر جنب و جوش مشهود است. اگر شما از آن دسته دخترانی هستید که عاشق مد پر جنب و جوش هستند ، کمد لباس شما پر از رنگ هایی خواهد بود که توجه توده ها را به خود جلب می کند.

سبک ، مد و استایل پرپی (استایل دانشجویی) Preppy fashion style

مد و استایل دانشجویی که قبلا ما در مورد مد و استایل دانشجویی دخترانه به صورت کامل پرداخته ایم

سبک ، مد و استایل پرپی (استایل دانشجویی)

همان طور که از اسمش پیداس دانشجویان دخترانی از این مد و لباس استفاده میکنند که از مانتو های بلند و کوتاه و همچنین معمولا برای شلوار از رنگ مشکی استفاده میکنند ، این مد که دختران دانشگاهی و گاهی دبیرستانی استفاده میکنند میتوان به همراه عینک باشد ، سبک این مد ساده و جذاب است ؛ بیشتر مد و استایل دانشجویی مورد پسند دختران است و در میان مد و استایل های دیگر طرفدار های بیشتری دارد.

این سبک مد از مدارس آمادگی آمریکای شمالی الهام گرفته است و همچنان بر مد دنیای معاصر تأثیر می گذارد. اما این مد در حال حاضر توسط افراد خارج از دانشگاه نیز مورد استقبال قرار می گیرد. مد پیش پا افتاده شامل لباس های چینی خاکی یا راسته، آکسفورد دکمه دار، پیراهن پولو، پیراهن هنلی، ژاکت های یقه ای، دامن های کوتاه و غیره است.

سبک ، مد و استایل الگانت Elegant fashion style

سبک ، مد و استایل الگانت Elegant fashion style

وقتی صحبت از آن کلاس عالی و ظرافت باشد، ظرافت در نمایشگر است. ظرافت همه چیز در مورد زرق و برق و ظاهر عالی است. این سبک شامل ایجاد یک کمد لباس کامل پر از قطعات باکلاس و پر زرق و برق است. این سبک شامل لباس های خیره کننده و جواهرات مکمل پر از الماس است که بینندگان را شگفت زده می کند. این سبک ترکیبی از کلاس و پیچیدگی در یک است.

سبک ، مد و استایل کاگرل (استایل گاوچران) Cowgirl fashion style

سبک ، مد و استایل کاگرل (استایل گاوچران) Cowgirl fashion style

این سبک همان سبک برجسته ای است که یک دختر گاوچران شایان ستایش را می سازد، شامل بسیاری از لوازم اصلی مانند کلاه در سایه های صورتی یا قهوه ای، شلوار جین آبی، کمربندهای چرمی، یک جفت چکمه و یک پیراهن دکمه دار است. اگر چه این چیزی است که اگر بپوشید در روزهای معمولی آن را نخواهید پوشید – مطمئناً طرفداران زیادی را به دست خواهید آورد.

سبک ، مد و استایل گرل نکس دور (ترجمه: دختر همسایه) Girl Next Door fashion style

سبک ، مد و استایل گرل نکس دور Girl Next Door fashion style

این سبک در حالت ایده آل یک سبک نیست، اما هنوز واجد شرایط ورود به لیست است. اساساً همه چیزهایی است که من و شما قبلاً دیده و انجام داده ایم. این سبک شامل چیز خاصی نیست، بلند نیست، عجیب و غریب نیست. ساده و در عین حال بسیار زیبا و دوست داشتنی است. یک تیپ ساده و شلوار جین می تواند این کار را انجام دهد.

سبک ، مد و استایل پانک Punk fashion style

سبک ، مد و استایل پانک Punk fashion style

این سبک مد همه چیز در مورد نگرش و فریاد بلند در مورد آن است. پانک با چرم زیاد مشخص می شود، به خصوص زمانی که در مورد پوشیدن کت و شلوار باشد. می توانید آنها را با پوشیدن، میخ، زنجیر و ناودانی پیدا کنید. آنها همچنین ممکن است شامل اسپندکس ، چکمه ، شلوار جین لاغر و پیراهن باند باشند.

سبک ، مد و استایل تامبوی Tomboy fashion style

سبک ، مد و استایل تامبوی Tomboy fashion style

بنابراین می توان مد را ترکیبی از مدرنیته و سادگی توصیف کرد. زنان زیادی هستند که دوست دارند تا آنجا که می توانند ساده عمل کنند و برای آنها ساده ماندن به این معنی است که مانند مردان لباس بپوشند. بچه های تامبوی دوست ندارند از لباس های دخترانه مانند توری ، زرد ، صورتی و رنگ های روشن و زنده استفاده کنند. این در مورد این است که به خود نگاهی پسرانه نشان دهند. من یک تی شرت گرافیکی با شلوار جین و یک جفت کفش بوم تخت را به عنوان یک لباس کامل اسباب بازی توصیه می کنم. شما همچنین می توانید یک پیراهن چکمه دکمه دار بپوشید و برای ظاهری که می خواهید به آن برسید کاملاً کار خواهد کرد.

سبک ، مد و استایل گوتیک Gothic fashion style

سبک ، مد و استایل گوتیک Gothic fashion style

مشکی مترادف این سبک است. همه چیز در مورد این سبک مشکی است – موهای مشکی ، لب های مشکی ، پیراهن های مشکی و چکمه های سیاه. مد گوتیک شامل پوشیدن لباس های تنگ با هزاران زیورآلات و جواهرات گوتیک دیگر است. به نظر می رسد این سبک مستقیماً از یک قسمت بازی تاج و تخت است. توصیه می‌شود از این ظاهر در مهمانی‌ها و رویدادهایی که می‌خواهید متفاوت از جمعیت به نظر برسید و طلسم اسرارآمیز خود را روی آن‌ها بیاندازید، استفاده کنید. نگاه کلی درباره مرموز بودن و در عین حال بیمارگونه بودن است.

سبک ، مد و استایل راکر (راک) Rocker fashion style

سبک ، مد و استایل راکر (راک) Rocker fashion style

این سبک به گروه راک مورد علاقه شما یا نوع موسیقی راک مورد علاقه شما بستگی دارد. ممکن است متالیکا یا راک دیگری را دوست داشته باشید و تی ها ممکن است این را منعکس کنند و برای گروه های مختلف راک متفاوت خواهد بود. با این حال، جنبه های مشترک خاصی در این سبک وجود دارد، مهم نیست که از چه سبکی حمایت می کنید، که شامل جین پاره شده، کت های چرمی، چکمه، شلوار و گل میخ می شود.

سبک ، مد و استایل ورزشی Sporty fashion style

سبک ، مد و استایل ورزشی Sporty fashion style

نویسنده : به به استایل ورزشی 🙂

این سبک برای برداشتن و توصیف آسان است. همه چیز در مورد ورزش است. اگر از علاقه مندان به ورزشگاه هستید یا کسی هستید که عاشق دویدن صبحگاهی خود هستید، این سبک ممکن است قبلا بخشی از شما بوده باشد. در این سبک، دختران از برخی از شرکت‌های معروف ورزشی مانند نایک یا آدیداس با کفش‌های دونده مکمل برخی از مارک‌های ورزشی مشابه استفاده می‌کنند. ایده این مد این است که ورزش را از بین ببرد. این یک سبک بدون دردسر است زیرا شامل دویدن پشت چیزهای پر زرق و برق نیست. فقط چند شلوار دونده تنگ، سه راهی ساده و آن دم اسبی این کار را انجام می دهند.

سبک ، مد و استایل قومی Ethnic fashion style

سبک ، مد و استایل قومی Ethnic fashion style

این سبک ترکیبی از سبک های لباس برگرفته از ملل مختلف است. این سبک مد شامل لباس‌های قومی از سراسر جهان می‌شود – کیمونوهای ژاپنی، کت‌های افغانی، کتانی‌ها و تونیک‌ها، بلوزهای دهقانی مکزیکی، و باندهای رنگارنگ با الهام از کولی‌ها از سراسر جهان. این واقعا یک مد جهانی است که می توانید انتخاب کنید.

سبک ، مد و استایل فورمال افیس (استایل رسمی و کاری) Formal Office fashion style

سبک ، مد و استایل فورمال افیس (استایل رسمی و کاری) Formal Office fashion style

حتی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مورد نوع مد افراد فکر نمی کنید، در آن جلسه بسیار مهم چه لباسی در دفتر بپوشید، یا یک مصاحبه تبلیغاتی یا یک روز رویداد همیشه یک معضل است. این سبک فقط همان سبکی است که برای رسیدگی به چنین موقعیتی نیاز دارید. این شامل پوشیدن چیزی شبیه یک تاکسیدو یا کت و شلوار مشکی تیره با کراوات مناسب برای مردان و لباس های مشابه با دامن ، شلوار و لوازم مناسب برای زنان است. اگر می‌خواهید در بین رتبه‌های اداری بدرخشید، این سبک ضروری است.

سبک ، مد و استایل اوینگ (عصرانه) Evening fashion style

سبک ، مد و استایل اوینگ (عصرانه) Evening fashion style

در حال حاضر، این سبک بیشتر در مورد رسمی بودن برای یک جشن عروسی شبانه یا جشنی است که باید در آن شرکت کنید. این لباس رسمی است – کد لباس رسمی معروف. برای مردان ، این به معنای تاکسیدو و خیاطی است و برای همه شما زنان زیبا می توانید آن لباسهای شب براق و آن لباسهای کوکتل زیبا را بپوشید.

سبک ، مد و استایل گرل (استایل دخترانه) Girly fashion style

سبک ، مد و استایل گرل (استایل دخترانه) Girly fashion style

این سبک همه در مورد دختر درون شماست. اگرچه کلیشه ای کردن مد دختران چیزی است که من واقعاً انجام نمی دهم، اما این سبک مد با استفاده از رنگ صورتی – پوشاک و همچنین لوازم جانبی مشخص می شود. این پانسمان شامل دامن، بلوز، و لباس‌هایی است که به شکل ناز و پاپیون، توری، و کتانی زیبا هستند.

سبک ، مد و استایل مترنتی (مد لباس حاملگی) Maternity fashion style

سبک ، مد و استایل مترنتی (مد لباس حاملگی) Maternity fashion style

چرا هنگام بارداری به خواب زمستانی می روید؟ فقط به این دلیل که این برآمدگی نوزاد را دارید، احساس غیرجذابیت و عدم اعتماد به نفس نکنید. این سبک برای این است که مادران آینده و مادری که هستید بلافاصله پس از زایمان احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشد. این لباس شامل لباس های مدرن با اتصالات راحت برای قرار دادن برجستگی نوزاد است.

سبک ، مد و استایل لولیتا Lolita fashion style

سبک ، مد و استایل لولیتا Lolita fashion style

این سبک مد برای جوانان 20 ساله و دخترانی در اوایل دهه بیست سالگی در نظر گرفته شده است. مد شیک و زیبا شامل یک کمد لباس مملو از لباس ، پیراهن های زیر زنانه ، سرپوش زیبا ، کت های سبک ، دستبند و دستکش و غیره است.

سبک ، مد و استایل هیپ هاپ Hip Hop fashion style

سبک ، مد و استایل هیپ هاپ Hip Hop fashion style

هیپ هاپ به عنوان یک سبک موسیقی در چند دهه اخیر چنان محبوب شده است که طرفداران دیوانه وار از خوانندگان و نوازندگان مورد علاقه خود کپی می کنند. کمد لباس هیپ هاپ شامل کت های بمب افکن ، پیراهن های بیس بال ، شلوار جین ، زنجیر ، کلاه ، لوازم جانبی و غیره است.

سبک ، مد و استایل کاوایی Kawaii fashion style

سبک ، مد و استایل کاوایی Kawaii fashion style

این یک سبک مد ژاپنی است که از خیابان های ژاپن سرچشمه گرفته و اکنون در سراسر جهان پذیرفته شده است. Kawaii یک کلمه ژاپنی است که به معنای “ناز” است و این سبک شامل لباس هایی است که طبیعت بسیار زنانه و دخترانه دارند. این لباس شامل دامن های کوتاه، تی شرت و گاهی اوقات شخصیت های کارتونی زیبا است که روی لباس ها چاپ شده است.

سبک ، مد و استایل لاگنلوک Lagenlook fashion style

سبک ، مد و استایل لاگنلوک Lagenlook fashion style

این یک سبک مد بسیار جالب است و یک اثر هنری برای طراحانی است که به طراحی لباس به این سبک علاقه دارند. این سبک شامل لایه‌هایی از لباس‌ها با اشکال غیرمتعارف است که یکی بر روی دیگری پوشیده می‌شوند. این ظاهر منحصر به فرد و فردیت خاصی را برای پوشنده ایجاد می کند. توصیه می‌کنم از لایه‌هایی که در یک سایه هستند استفاده کنید تا ظاهری عالی و ظریف ایجاد کنید.

سبک ، مد و استایل گیکی چیک Geeky Chic fashion Style

سبک ، مد و استایل گیکی چیک Geeky Chic fashion Style

اگر شما از آن دسته افراد حرفه‌ای در کالج یا محل کار هستید که دوست دارید جلوی رایانه یا کتاب‌های خود باشید، این سبک مد کاملاً به شما می‌آید. پس این سبک شامل چه چیزهایی می شود؟ شلوارهای گشاد و گشاد ، عینک هایی با فریم های بزرگ ، سرسره مو ، نازک از عناصر معمول این استایل هستند ، اگرچه اینها تنها آنها نیستند. توصیه می‌کنم هر چیزی که احساس می‌کنید راحت است را در لباس بگنجانید زیرا در نهایت راحتی با این سبک کلیدی است.

سبک ، مد و استایل نظامی Military fashion style

سبک ، مد و استایل نظامی Military fashion style

این یکی دیگر از سبک های لباسی است که می توانید برای متمایز شدن از سایرین انتخاب کنید. این شامل استفاده از خاکی و پالت است. طوری لباس می پوشید که انگار می خواهید برای یک سافاری یا یک ماموریت نظامی حرکت کنید. این لباس دارای یک عنصر راحتی است زیرا قرار است با کمربندهای پهن و جیب های وصله راحت باشد.

سبک ، مد و استایل گارکن Garconne fashion style

سبک ، مد و استایل گارکن Garconne fashion style

این یکی از آن سبک‌های غیررسمی است که می‌توانید در یکی از آن روزهای اضافه که نمی‌دانید چه بپوشید، متفاوت به نظر برسید. این شامل شلوار جین، بلوز گشاد یا سه راهی همراه با چند کفش کتانی براق است. توصیه می‌کنم از لباس‌های مردانه خشن همراه با لباس‌های دخترانه‌تان استفاده کنید تا یک استایل عالی داشته باشید.

سبک ، مد و استایل واکشن (استایل راحتی و تفریحی) Vacation fashion style

سبک ، مد و استایل واکشن (استایل راحتی و تفریحی) Vacation fashion style

این سبک به عنوان لباس کروز یا لباس تابستانی نیز شناخته می‌شود، زیرا این نوع لباس‌هایی هستند که معمولاً در تعطیلات بیرون می‌پوشید. تعطیلات تقریباً زمانی برای استراحت و استراحت است و این سبک مد در مورد آرامش است. این لباس شامل شورت فکری، کتانی، شلوار دویدن، صندل بند دار و کلاه تابستانی است. مدل لباس مجلسی و ماکسی مجلسی زنانه و لباس های نیمه رسمی برای مردان در این سبک گنجانده شده است.

سبک ، مد و استایل کیپاپ KPOP fashion style

سبک ، مد و استایل کیپاپ KPOP fashion style

موسیقی پاپ کره ای سبکی است که در اواخر سال 1746 ایجاد شد و مانند بسیاری از سبک های مد دیگر که از سبک های موسیقی الهام گرفته شده اند KPOP نیز محبوبیت زیادی به ویژه در کره جنوبی به دست آورده است. این ژانر نه تنها به دلیل موسیقی، بلکه به دلیل مد ظالمانه KPOP که برای چشم ها لذت بصری دارد، متمایز است. سبک های مد KPOP تکرار شده و توسط مردم در سراسر قاره ها پذیرفته شده است.

 این روندهای مد KPOP شامل دامن های جین ، برت ، شانه های روباز ، دامن های چهارخانه است. چیزی شبیه به یک لباس مجلسی با صدای بلند قرمز رنگ مستقیماً از کمد KPOP idols است. اکنون این بیانیه ای است که همه افراد مشهور KPOP امروزه بیان می کنند.

12 thoughts on “انواع استایل و لباس های دخترانه ❤️ 33 مد و سبک امروزی

  1. مبینا هخامنش گفت:

    نویسنده ی هول ??

    1. ب خدا شما مومن نیستید :/
      چیزه !

  2. فاطمه گفت:

    نویسنده ی سایتتونو ببرین یه گوشه مغزشو بشورین
    عکس چیزه رو میزاشتی اصن من قهرم ?

    1. انا مسلم ?
      عکس مکس تعطیل

  3. شهلام گفت:

    چرا اینقد به نویسنده گیر میدین مقاله این خوبی دریابین ?

    1. آآآآ افرین
      بخدا کاربر به پاکی شما ندیدم که ندیدم

  4. شهلا گفت:

    بخدا نویسنده دل ❤️ داره ?

  5. میترا ایمانی گفت:

    من که میگم نویسنده مرد یا زن خوبیه ?

    1. نویسنده رو بیخیال
      مقاله چی شد به کجا رسیدین چیزی خوندین یاد گرفتین ?

  6. MARY گفت:

    نویسنده صدامو داری واسه همون عکس نمیبخشمت
    ته جهنم بری ?

    1. بله بله صدات میاد.
      ولی اجازه نداریم ، ایشالا در مطالب بعدی جبران میکنیم 🙂 ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *