پاسخ به سوالات متداول
خرید محصول
برای خرید در فروشگاه تونیکو اگر با روند طبیعی اشنایی ندارین بهتره به صفحه ( چگونگی ثبت سفارش ) مراجعه کنید و از مبتدی ترین آموزش برای ثبت سفارش کالا مد نظرتون استفاده کنید.
برای ثبت نام در سایت کافیست در هر کدام از صفحات فروشگاه در قسمت بالای هر صفحه سمت چپ ( پنل کاربری ) کلیک کرده و صفحه ای برای شما باز خواهد شد اگر از قبل حساب داشته اید شماره تلفن همراه خودتونو وارد کنید و ورود رو بزنید تا کد یک بار مصرف برای شما ارسال شود در غیر اینصورت اگر حساب کابری نداشته اید روی ثبت نام کلیک کنید و اطلاعات لازم رو به درستی وارد کنید و روی ثبت نام کلیک کنید تا یک کد یک بار مصرف برای شما ارسال شود و این کد رو وارد و وارد پنل کاربری شوید.
ما راه های مختلفی برای کابرانمان ایجاد کردیم که به پشتیبان انلاین و تیکت میتوان اشاره کرد ، برای ارتباط با پشتیبان آنلاین کافیست از سمت راست پایین میتوان در ارتباط بود و برای تیکت در بخش پنل میتوان وارد پنل کاربری شد و از این سرویس استفاده کرد.
برای استفاده از کد تخفیف ، اول از همه چی مطمین شید تاریخ انقضا کد تخفیف تا کی هست ، بعد از خرید محصول و کالا در قسمت سبد خرید بالای صفحه میتونید کد تخفیف رو اعمال و هزینه نهایی برای شما ثبت شه.
برای خواندن قوانین به صفحه ( شرایط استفاده و قوانین ) مراجعه کنید.
برای کمک میتونید به بخش تیکت و یا پشتیبانی آنلاین مراجعه کنید که پیشنهاد میدیم از تیکت در پنل کاربری استفاده کنید.
- مجوز های لازم در قسمت پایین صفحه
- شماره تماس
- جدی بودن ما در کار های فروشگاه هایی
- معرفی تیم ( تیم فروشگاه تونیکو )
- تولید محتوای فروشگاه در وبلاگ
- دیدگاه های سایر کاربران در سایت
لطفا صفحه ی ( مراحل ارسال کالا ) رو مطالعه کنید.
لطفا صفحه ی ( روند بازگشت محصول ) رو مطالعه کنید.
لطفا صفحه ی ( روند بازگشت محصول ) رو مطالعه کنید.
کار با بخش های مختلف فروشگاه
اگر شما هم مدل هستید و علاقمندید عکس و ادرس صفحه شبکه مجازیتون در این قسمت درج شه وارد پنل کاربری شید و در قسمت تیکت برای ما پیام ارسال کنید.
وارد پنل کاربری بشید ، در قسمت تیکت ، تیکت جدید بسازید ، عنوان مناسب با گفتگو رو بنویسد و محتوای گفتگوی خودتونو وارد و ارسال رو بزنید.
لطفا صفحه ی ( گزارش باگ ) رو مطالعه کنید.