آرایش و زیبایی

چگونه گونه های خودمونو برجسته و بزرگ کنیم؟ ❤️ ۶ روش طبیعی پر شدن گونه

چگونه گونه های خودمونو برجسته و بزرگ کنیم؟ ❤️ 6 روش طبیعی پر شدن گونه در یک هفته

دنیای مد در زمان های اخیر زیبایی گونه بسیار گسترش یافته که دختر خانم هایی به فکر زیبایی صورت باشن البته این زیبایی از سالیان قبل بوده و همیشه خانم هایی بودن که صورت خودشون میرسیدن ولی توی دنیای امروز مد و استایل تعداد افرادی که به فکر زیبایی صورت هستند زیاد شده یکی از بیشترین قسمتی که خانم ها به فکر بزرگ کردن و برجسته کردن آن هستند گونه های صورت هست گونه های صورت میشه گفت ۳۰ درصد زیبایی صورت شامل میشه به همین خاطر افراد زیادی به فکر زیبایی گونه های صورت خود هستن ، البته قابل ذکره که آقایون هم زیبایی صورت انجام میدن اون هم گونه.

از آنجایی که به بسیاری از نواحی فراتر از مد، کفش و اکسسوری هجوم آورده است، روند مد شامل صورت نیز می‌شود و گونه‌ های پر به عنوان یکی از مهم‌ترین ملزومات زیبایی به یکی از محبوب‌ترین گونه‌های دختران تبدیل شده است، و بنابراین راه‌های زیادی وجود داشت – استفاده از طبیعی دستور العمل ها – که گونه ها را در یک هفته چاق می کند و آنها را پر و زیبا می کند جذاب و انعطاف پذیر. با ما همراه باشید پایگاه دانش و فروشگاه محصولات تونیکو

پر کردن گونه صورت

پر کردن گونه صورت

پر کردن گونه صورت

روش های بزرگ کردن و برجسته شدن گونه ها در یک هفته

کره شی و شکر

کره شی یک منبع غنی از اسیدهای آمینه است که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و در نتیجه آن را جوان تر و پرتر نشان می دهد. سلول های مرده روی گونه ها را از بین می برد.

مواد لازم: یک فنجان شی باتر آب شده و ۳/۴ پیمانه شکر.
طرز تهیه: مواد را به خوبی با هم مخلوط می کنیم سپس مخلوط را در یخچال قرار می دهیم تا جامد شود سپس مخلوط را به صورت دورانی پس از مرطوب کردن با آب گرم روی صورت می مالیم سپس به مدت پنج دقیقه می گذاریم و سپس می شوییم. با آب گرم

حلقه

شنبلیله حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های زیادی است که با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مبارزه می کند، سلامت پوست را بهبود می بخشد و راهی موثر برای چاق کردن گونه ها می باشد. با قرار دادن حلقه روی گونه ها یک بار در روز تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری پودر شنبلیله و کمی آب.
طرز تهیه: مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیری به دست آید، سپس خمیر را با ماساژ ملایم روی گونه ها بگذارید، ۱۰ دقیقه بگذارید بماند سپس صورت را بشویید.

سیب

سیب حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید برای پوست است، مانند آنتی اکسیدان هایی که از آسیب بافتی و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و پوست را صاف و حجیم می کند.

مواد لازم: نصف سیب.
طرز تهیه: سیب را له کنید تا حالت خمیری به دست آید سپس سیب را روی گونه ها بگذارید و گونه ها را با حرکات دایره ای خفیف به مدت ۵ دقیقه با آن بمالید سپس بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی صورت بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید و خشک کنید و روزی یک بار آن را تکرار کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

گلاب و گلیسیرین

ترکیب گلاب و گلیسیرین یک راه موثر برای داشتن گونه‌های پرتر است، زیرا این دو ماده، پوست را تغذیه و مرطوب می‌کنند.

مواد لازم: گلاب و گلیسیرین به مقدار مساوی.
طرز تهیه: دو ماده را با هم خوب مخلوط کنید سپس قبل از خواب مخلوط را روی گونه ها بگذارید و به آرامی بمالید مخلوط را یک شب کامل بگذارید و صبح صورت را با آب گرم بشویید و خشک کنید و تکرار کنید. یک بار در روز برای رسیدن به نتایج دلخواه.

عسل و پاپایا

عسل یکی از موثرترین راه‌ها برای پرپر شدن گونه‌ها است، زیرا پوست را مرطوب می‌کند و علاوه بر آن حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که سلامت پوست را حفظ می‌کند و به طور بسیار موثری از شر سموم خلاص می‌شود.

مواد لازم: یک قاشق چایخوری عسل و چند تکه پاپایا.
طرز تهیه: تکه های پاپایا را له کنید، عسل را به آنها اضافه کنید، با هم مخلوط کنید، سپس مخلوط را روی گونه ها بگذارید، ۱۰ دقیقه بگذارید بماند، سپس صورت را با آب ولرم بشویید و خشک کنید و این کار را روزی یک بار تکرار کنید. هر صبح.

مخمر، عسل و لیمو

مخمر یکی از موثرترین مواد برای حفظ پوست و جلوگیری از چین و چروک زودرس است که توصیه می شود این مخلوط را به طور مداوم استفاده کنید. تا به نتایج دلخواه برسید.

مواد لازم: یک قاشق ماست، یک قاشق عسل، یک لیمو و یک قاشق ماست.
طرز تهیه: مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا به هم بچسبند، سپس مخلوط را روی صورت قرار دهید، بگذارید ۳۰ دقیقه بماند، سپس به آرامی بمالید، سپس صورت را با آب ولرم بشویید، خشک کنید و کرم مرطوب کننده مناسب را بمالید. پوست.

علل لاغر شدن صورت

علل لاغر شدن صورت

علل لاغر شدن صورت

برای آگاهی از چاق شدن گونه ها ابتدا باید دلایل لاغری صورت و پر نشدن آن را بشناسیم که بارزترین این دلایل عبارتند از:

  1. عوامل ژنتیکی و ارثی باعث لاغرترین صورت می شود.
  2. خستگی شدید و قرار گرفتن در معرض فعالیت زیاد.
  3. عادات غذایی نادرست و اتخاذ رژیم ها و رژیم های غذایی سخت، مانند رژیم های شیمیایی و سایر رژیم های غذایی که باعث رنگ پریدگی و تغییر شکل صورت می شود. بدن را از مهم ترین
  4. مواد مغذی محروم می کند.
  5. کم خونی
  6. کم خوابی و خواب زیاد.
  7. قرار گرفتن در معرض شیمی درمانی.
  8. قرار گرفتن در معرض بیماری های روانی، مانند: افسردگی، یا پرخوری عصبی، که باعث می شود فرد پرخوری کند، سپس آن را با استفراغ خود دفع می کند. باعث می شود بدن دیگر از غذا سودی نبرد.
  9. قرار دادن مقدار زیادی از لوازم آرایشی و بهداشتی روی پوست، زیرا حاوی مواد شیمیایی هستند که به پوست آسیب می رساند.
  10. کاهش مصرف میوه ها و سبزیجاتی که مهمترین مواد مغذی بدن را تامین می کنند.
  11. ننوشیدن آب زیاد؛ که در نهایت باعث خشکی و رنگ پریدگی پوست می شود. نوشیدن حداقل دو لیتر آب در روز توصیه می شود.
  12. عدم تحرک و ورزش.
  13. سطوح پایین ویتامین A و ویتامین C در بدن.

نکات و دستورالعمل هایی برای چاق شدن گونه ها

نکات و دستورالعمل هایی برای چاق شدن گونه ها

نکات و دستورالعمل هایی برای چاق شدن گونه ها

نکات و دستورالعمل هایی برای چاق شدن گونه ها وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قبل از خواب حتما آرایش را از روی صورت پاک کنید. تا صورت نفس بکشد.
  2. اجتناب از نوشیدن الکل و سیگار کشیدن؛ زیرا عادت هایی هستند که پوست را پیرتر نشان می دهند و خاصیت ارتجاعی و رطوبت آن را کاهش می دهند.
  3. استفاده از ضد آفتاب به صورت؛ برای محافظت از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش
  4. مرطوب کردن مداوم گونه ها و صورت؛ تا پوست شل نشود.
  5. از استفاده از نی برای نوشیدن نوشابه خودداری کنید. منجر به نازک شدن گونه ها می شود.
  6. بادکنک را باد کنید؛ به بادکردن گونه ها کمک می کند و این کار با دمیدن بادکنک، نگه داشتن هوا در دهان به مدت یک دقیقه و سپس خارج کردن آن از آن و تکرار این تمرین ۵ یا ۶ بار در روز انجام می شود تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  7. انجام تمرینات یوگا برای گونه ها؛ تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند که برای بلند کردن گونه ها ضروری هستند.
  8. حتماً غذاهای سالم و سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مهم برای رشد بدن و سالم‌تر نشان دادن گونه‌ها و غذاهایی که به چاق شدن گونه‌ها کمک می‌کنند بخورید : جو، پنیر، شیر، هویج، سیب، روغن زیتون، عسل، آووکادو. ، آجیل و دانه ها و چربی های سالم.
  9. مطمئن شوید که مقدار زیادی آب بنوشید تا گونه ها پر شوند. روزانه حداقل هشت لیوان آب باید نوشیده شود.
  10. مراقب باشید از غذاهای غنی از کربوهیدرات مانند پاستا، برنج و نان استفاده کنید. برای بهبود چهره و چاق شدن گونه ها.
  11. حتماً روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، کانولا و نارگیل را به غذا اضافه کنید . از آنجایی که گونه‌ها را سالم‌تر و پرتر نشان می‌دهد، می‌توان از روغن‌های آووکادو، بادام، زیتون یا نارگیل برای ماساژ ملایم گونه‌ها پس از فرآیند لایه‌برداری استفاده کرد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.