آرایش و زیبایی

چگونه در یک هفته در ۶ مرحله پوست خودمونو زیبا کنیم و سالم نگه داریم؟

چگونه در یک هفته در 6 مرحله پوست خودمونو زیبا کنیم و سالم نگه داریم؟

چگونه در یک هفته در ۶ مرحله زیبا شوم و چگونه پوستی زیبا و سالم داشته باشم؟ .. زیبایی برای همه خانم ها مهم است و همیشه به دنبال زیبایی و بهترین ظاهر هستند، بنابراین ما در تاپیک خود راه های صحیح دستیابی به زیبایی طبیعی را از طریق فروشگاه تونیکو خواهیم داد.

چگونه در یک هفته در ۶ مرحله زیبا شویم

زیبایی پوست برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل خانم ها علاقه مند به شادابی، سلامت و شادابی پوست خود هستند، بنابراین از طریق سطور زیر به شما عزیزان پاسخ مناسبی به این سوال خواهیم داد که چگونه با مراقبت از پوست در عرض یک هفته زیبا شوید.

پاکسازی آرایش و پاکسازی پوست

پاکسازی آرایش و پاکسازی پوست

پاکسازی آرایش و پاکسازی پوست

لازم است همه خانم ها از خوابیدن با آرایش پرهیز کنند و هر شب قبل از خواب آن را پاک کرده و پوست را به خوبی تمیز کنند. زیرا خوابیدن با مواد آرایشی منافذ را می بندد، از استراحت پوست شما جلوگیری می کند و مانع از فرآیند تجدید سلولی می شود و پوست را خسته می کند.

زیرا پوست در معرض بسیاری از چیزها قرار می گیرد که به آن آسیب می رساند، مانند باکتری ها، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کثیفی و … و این موارد سلامت پوست را از بین می برد.

بنابراین لازم است هر روز عصر آرایش را پاک کرده و پوست را با لوسیون یا اسکراب به خوبی تمیز کنید تا از تجمع کثیفی روی پوست جلوگیری شود و پوست مرده ای که به پوست رنگی کدر می دهد از بین برود.

قرار گرفتن پوست در معرض باکتری ها، گرد و غبار، نور خورشید و غیره منجر به بروز آکنه، لکه های پوستی و رنگ ناهموار پوست می شود.شستشوی پوست در شب به داشتن پوستی شاداب و شاداب کمک می کند.

مراقبت از سلامت و آبرسانی پوست

مراقبت از سلامت و آبرسانی پوست

مراقبت از سلامت و آبرسانی پوست

برای مراقبت از پوست و سلامت آن باید با مرطوب‌کننده‌ای متناسب با نوع پوست، غذای سالمی مصرف کرد که وضعیت آن را بهبود می‌بخشد و مشکل خشکی و تیرگی پوست را درمان می‌کند.

از استفاده از دستمال‌های خشن که سلول‌های پوست را از بین می‌برند، خودداری کنید و از دستمال‌های نرم کودک استفاده کنید. زیرا از مواد و فیبرهای سالم و ایمن برای پوست ساخته شده است.

از لوسیون برای لایه برداری و از بین بردن پوست مرده استفاده کنید تا پوستی صاف و مرطوب داشته باشید و پوست را به سلامت بازگردانید.

طراوت پوست

طراوت پوست

طراوت پوست

باید روزانه به اندازه کافی آب بنوشید، حداقل ۸ لیوان آب و مواد غذایی حاوی پروتئین ها و ویتامین هایی که بدن و پوست برای حفظ سلامتی و بازگرداندن شادابی پوست به آن نیاز دارند، دریافت کنید.

شما باید یک برنامه روزانه مراقبت از پوست را دنبال کنید، اما پس از دانستن نوع پوست خود، تا بتوانید از محصولات مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید و از استفاده از محصولاتی که برای پوست مناسب نیستند اجتناب کنید، زیرا ممکن است باعث مشکلات پوستی و ظاهر آکنه

مراقب باشید از مواد طبیعی نیز استفاده کنید. زیرا محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند اما مواد طبیعی به پوست طراوت و جذابیت می بخشد و مهمترین مواد طبیعی برای پوست شیر ​​و گلاب برای پاکسازی و روغن زیتون برای آبرسانی است.

به اندازه کافی خوابیدن

به اندازه کافی خوابیدن

به اندازه کافی خوابیدن

باید به اندازه کافی بخوابید تا بدن و پوست استراحت کند.نداشتن ساعات خواب کافی باعث اختلال در گردش خون و تجمع خون در رگ های زیر چشم می شود.

که منجر به سیاهی و پف زیر چشم می شود و پوست خسته و کدر می شود و بالش باید مدام عوض شود. زیرا ماندن طولانی مدت آن باعث تجمع باکتری ها و چربی ها روی پوست در هنگام خواب می شود.

بنابراین باید حداقل ۸-۶ ساعت بخوابد تا بدن استراحت کند و تنش بدن را کاهش دهد تا بدن انرژی لازم را بگیرد و به پوست شادابی بدهد و بدن کلاژن تولید کند که پوست را حفظ می کند.

مراقب سلامت بدن و غذا باشید

مراقب سلامت بدن و غذا باشید

مراقب سلامت بدن و غذا باشید

مراقبت از غذا و سلامت بدن باعث حفظ شادابی و شادابی پوست می شود، مصرف مواد غذایی سالم مانند سبزیجات و مواد غذایی که فعالیت بدن را افزایش داده و به آن نیاز دارد تا بدن به آن نیاز دارد، ضروری است. وظایف خود را انجام دهد.

آب برای به دست آوردن طراوت و شادابی پوست بسیار مهم است. زیرا سموم را از بدن دفع می کند و پوست را از چین و چروک محافظت می کند و یکنواختی رنگ پوست را حفظ می کند.

ورزش کردن

ورزش کردن

ورزش کردن

ورزش و پیاده روی منظم روزانه؛ زیرا ورزش انرژی و فعالیت بدن را بهبود می بخشد، تناسب اندام را حفظ می کند و به بهبود خلق و خوی کمک می کند.

ورزش به درخشش پوست کمک می کند، زیرا پس از ورزش، جریان خون در صورت افزایش می یابد و پوست با اکسیژن تامین می شود و ورزش به دلیل کاهش استرس باعث کاهش چین و چروک می شود.

ورزش مداوم شادابی و جوانی پوست را حفظ می کند و ورزش گردش خون را بهبود می بخشد و به پوست کمک می کند تا از شر سموم خلاص شود و آکنه را از طریق تعریق از بین ببرد.

چند نکته کلی برای مراقبت از پوست

چند نکته کلی برای مراقبت از پوست

چند نکته کلی برای مراقبت از پوست

در مبحث چگونه در یک هفته زیبا شویم، نکاتی را برای داشتن پوستی شاداب و شاداب ارائه خواهیم داد:

  1. مصرف میوه ها، سبزیجات و ویتامین های مورد نیاز بدن ضروری است.
  2. رژیم غذایی حاوی ویتامین داشته باشید و نسبت مصرف چربی و قند را کاهش دهید.
  3. روزی دو یا سه بار با حرکات دایره ای پوست را با آب بشویید.
  4. برای جلوگیری از تجمع چربی در پوست، روبالشی را مرتباً عوض کنید.
  5. ۱۵ دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه حتی در صورت عدم وجود آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست از تجمع کثیفی روی آن محافظت شود.
  6. قبل از خواب آرایش را با گلاب یا روغن زیتون پاک کنید تا از شر کثیفی خلاص شوید و پوست را مرطوب کنید.
  7. خواب کافی داشته باشید.
  8. ورزش های منظم مانند دویدن یا پیاده روی به دلیل افزایش گردش خون و تمرین یوگا برای کاهش تنش و استرس در بدن.
  9. از مواد طبیعی برای لایه برداری یا مرطوب کردن پوست استفاده کنید زیرا طراوت و شادابی را به پوست باز می گرداند.
  10. مرطوب کردن پوست برای جلوگیری از خشک شدن آن و نوشیدن آب به آبرسانی پوست کمک می کند.
۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.